اعلام مهلت دفاع نهایی رساله دانشجویان دکتری جهت بهره مندی از بازه ۴ و ۸ هفته آموزشی با ورود به ترم اول ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/5/15 | 
به استحضار می­‌رساند، مهلت دفاع نهایی رساله دانشجویان دوره دکتری جهت بهره­‌مندی از شرایط دفاع در بازه ۴ و ۸ هفته آموزشی با ورود به نیمسال اول ۱۴۰۲ به شرح زیر می‌­باشد:
  1. درخواست دانشجویان برای صدور مجوز دفاع نهایی رساله با ورود به ترم اول ۱۴۰۲ نیازمند ثبت­‌نام آموزشی نیمسال مذکور می­‌باشد.صرفاً در صورتی­که برای دانشکده محرز شود دفاع دانشجو در بازه ۴ هفته اول آموزشی حداکثر تا تاریخ  ۲۰/۰۷/۱۴۰۲  انجام می‌­گردد، نیاز به ثبت­‌نام اول ۱۴۰۲ نبوده و نمره رساله در ترم دوم ۱۴۰۱ ثبت خواهد شد.
  1. در صورت عدم دفاع از رساله در بازه ۴ هفته اول آموزشی، دانشجو مشمول ثبت­‌نام نیمسال اول ۱۴۰۲ می­‌باشد و چنانچه حداکثر تا تاریخ ۱۸/۰۸/۱۴۰۲ بازه ۸ هفته آموزشی از رساله خویش دفاع نماید، مشمول پرداخت۵۰% شهریه مطابق با تعرفه­­ مالی دانشگاه می‌­گردد.
  1. با ورود دانشجو به هفته ۹ آموزشی از تاریخ ۲۰/۰۸/۱۴۰۲، دانشجو مشمول پرداخت شهریه کامل مطابق با تعرفه مالی دانشگاه بابت ثبت‌­نام نیمسال اول ۱۴۰۲ می­‌باشد.
مراتب جهت استحضار و انعکاس موضوع به استاد(ان) محترم راهنما و دانشجویان جهت اطلاع و برنامه‌­ریزی زمان دفاع نهایی رساله ایفاد می­‌گردد.
فعالیت فرایند اجرایی مهلت مجاز
دفاع نهایی رساله
در بازه ۴ هفته اول آموزشی
نیاز به ثبت­‌نام آموزشی نیمسال اول ۱۴۰۲ نبوده و در صورت دفاع در بازه زمانی مذکور، نمره رساله در نیمسال دوم ۱۴۰۱  ثبت می­‌‌گردد. حداکثر تا تاریخ
۲۰ مهرماه ۱۴۰۲
دفاع نهایی رساله
در بازه ۸ هفته اول آموزشی
ثبت‌‌­نام آموزشی نیمسال اول ۱۴۰۲  الزامی بوده و در صورت دفاع در بازه زمانی مذکور، دانشجو مشمول قوانین بازه ۸ هفته آموزشی یعنی پرداخت ۵۰% شهریه مطابق با تعرفه مالی دانشگاه می­‌گردد. حداکثر تا تاریخ
 ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲
دفاع نهایی رساله
ورود به هفته ۹ آموزشی
با ورود به هفته ۹ آموزشی ثبت­‌نام آموزشی نیمسال اول ۱۴۰۲ الزامی بوده و دانشجو مشمول پرداخت شهریه بطور کامل مطابق با تعرفه مالی دانشگاه می‌باشد. از تاریخ
۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲

                             









 
با آرزوی توفیق روزافزون

 


دفعات مشاهده: 1534 بار   |   دفعات چاپ: 63 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر